Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga darbība viesnīcā "City Hotel Bruņinieks"', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Informācija par uzņēmumu    3
  SWID analīze    3
  Viesnīcas “City Hotel Bruņinieks” konkurentu analīze    4
  Viesi, mērķa tirgus    5
  Mārketinga MIX    6
  Secinājumi    8
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīca ir mūsdienu prasībām un Eiropas standartiem pārveidota viesnīca 20.min. gājienā no Vecrīgas. Tā ir atstatus no Rīgas galvenajiem ceļiem, tādēļ apkārtne ir patīkami klusa un nepiespiesta. Pavisam netālu no viesnīcas atrodas Dailes teātris.
Viesnīca ir vēsturisks piemineklis, celta jūgendstilā. Viesnīca vēl ir jauna un tā ir atvērta tikai 2000.gadā. Viesnīcai veikta piebūve un pēc paplašināšanās viesnīca savu darbību sākusi no jauna tikai 2003. gada maijā. Interjeru un dizainu viesnīcas numuros un foajē veidojis viesnīcas īpašnieks no Igaunijas.
Viesnīca atbilst 3*** viesnīcai, nākotnē cer iegūt 4**** zvaigznes. Viesiem šī viesnīca piedāvā 67 omulīgi un mājīgi iekārtotas viesu istabas: Satndart twin I, Standart twin II, Standart twin III, Twin, Double, Comfort double, Standart single, Grand suite, Suite.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants