Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 1.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 2.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 3.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 4.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 5.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 6.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 7.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 8.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 9.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 10.
  • Prakses atskaite 'Integrētās rotaļnodarbības konspekts', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze
Secinu, ka vairāk ir jāļauj darīt bērniem un skolotājs ir vajadzīgs tikai, lai vadītu un virzītu šo mācību procesu. Skolas grupas jeb 3. posma bērni jau daudz ir apguvuši līdz ar to ar viņiem ir vieglāk strādāt un realizēt ieplānotās aktivitātes mācību darbā. Iespējams Covid – 19 ietekmei uz to, ka bērni ilgi pirms tam nebija apmeklējuši pirmsskolas izglītības iestādi ir tāda, ka daudz kas jau iepriekš apgūtais ir aizmirsies. Tāpēc arī šajā mēnesī šāda tēma, kurā it kā ir viss ko jau prot, bet tajā pašā laikā daudzi to jau ir aizmirsuši un tagad atgriež atmiņā.
Izdevās – ieplānotais darbs centros izdevās izdarīt, bērni bija atsaucīgi un veica uzdotos uzdevumus. Iekļauties laikā, izdarīt ikdienas tradīcijas, kas ir pieņemtas darīt grupiņā. Laba sadarbība ar grupas audzinātājām, auklīti, bērniem un viņu vecākiem. Bērni mani labi pieņēma, ātri viņus iepazinu un jau sāku atcerēties viņu vārdus. Manuprāt, šajā praksē man veicās vislabāk, iespējams dēļ tā, ka pati esmu strādājusi pirmsskolā un nu jau krātās zināšanas pa šiem gadiem varēju pielietot šeit darbā ar bērniem. Mācību un darba laikā arī vairāk uzkrātā pieredze, tagad palīdz uz lietām pirmsskolā skatīties savādāk, kas nemaz nav slikti. Atrodu vairāk to tajā darbā, ka neko nevajag pārāk ļoti sarežģīt, viss vienkāršais ir labs un saprotams bērniem. Uzskatu, ka man arī izdevās bērnus vadīt pa interešu centriem un mācības arī notika katru dienu pa centriņiem, jo viņi jau tā bija pieraduši, jo audzinātājas ikdienā ar viņiem tā strādā. Manuprāt, pārredzu visus grupas bērnus, strādājot arī apakšgrupās, protams, ka tas nav viegli, bet ir paveicams. Ja kādam no bērniem bija nepieciešama palīdzība un viņš sauca pēc manis, tad devos pie viņa un palīdzēju. Grupas telpā bija attēli par izzināmo tematu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants