Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 1.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 2.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 3.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 4.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 5.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

6. Noteikt paraugu
To iespējams izdarīt novērtējot korelācijas matricu. Jāizmanto aprēķinātās sakarības staro faktoriem un mainīgiem lielumiem.2
Faktoru analīzei veic:
- Fokusgrupas
- apsekojumi
- diskusijas
- anketas
Fokusgrupas un apsekojumi ļauj savākt informāciju par produktiem jau no esošajiem klientiem (patērētajiem)
Faktoru analīze samazina savstarpēji saistīto mainīgo lielumu skaitu ar dažiem pamata faktoriem. (kopīgiem faktoriem)
Faktoru analīzi izmanto, lai
• izzināt pašus pamata faktorus vai konstrukcijas;
• aprakstītu respondenta attieksmi pret produktu;
• izstrādāt nekorelējošo mainīgo lielumu izmantošanai statistiskajā analīzē;
• noteikt produkta atribūtus, regresijas;
• analizēt tirgus segmentāciju;
Četri veidi kā izvēlēties faktoru skaitu:
- teorija
- īpašvērtības
- nobiras gabals un paskaidrojumi
- dispersijas3

Atlants