Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 23.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 24.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
3.  Biznesa idejas apraksts    5
4.  Produkta/ pakalpojuma apraksts    6
5.  Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi    8
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    10
7.  Nozares analīze    11
8.  Tirgus analīze    12
9.  Tirgus stratēģija    13
10.  SVID analīze    14
11.  Finanšu analīze un plāns    15
11.1.  Naudas plūsma    15
11.2.  Peļņas/ zaudējumu aprēķins    18
11.3.  Bilance    19
12.  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

9. Tirgus stratēģija
Uzņēmuma mērķa tirgus ir jaunieši no 18 – 30 gadu vecumam, kad vēl ir interese par naktsklubiem.
Cenas mēs noteiksim izvērtējot konkurentu cenas, jo nebūtu vēlams uzlikt augstākas cenas kā konkurentiem, jo tad ir iespējams, ka klienti vairāk apmeklēs konkurentu uzņēmumus. Un, iespējams, kādu brīdi varētu cenu arī palaist uz leju, lai klubu apmeklētu vairāk klientu.
Mārketinga plāns – kā diezgan daudziem klubiem, es arī izveidotu laimīgo stundu, kas nozīmē to, ka vienu stundu vakarā visi dzērieni būs par zemāku cenu, un šī metode arī pievilinātu vairāk apmeklētājus manam naktsklubam. Nākamais solis būtu izveidot uzņēmuma mājaslapu, kur būtu izvietoti jaunākie pasākumi, galerijas un koncertu grafiki. Mājaslapā būs arī vieta, kur cilvēkiem rakstīt atsauces par klubu, lai mēs zinātu, kas cilvekiem patīk un kas nepatīk uzņēmumā. Klubam tiktu arī izveidoti profili sociālajos tīklos, kā Twitter, Facebook, lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzinātu par klubu. Uzņēmuma atklāšanas pasākumu arī reklamētu tā, ka Cēsīs uz reklāmu stendiem, un lielveikalu skatlogos ievietotu plakātu, tā klubs tiktu reklamēts lielākam cilvēku skaitam.
Uzņēmuma tirgus būs vienmērīgs. Klubs būs vaļā visu cauru gadu katru piektdienu un sestdienu. Lielākie pārdošanas apjomi būs vecuma grupai 22 – 30 gadiem, jo 18 – 21 gadu veci jaunieši vēl mācās un nav dabūjuši darbu, tāpēc viņi nevar veltīt tik daudz naudas šādām izklaidēm.
No pircēju puses apmaksa notiks tā, ka viņiem par dzērieniem un cigaretēm būs jāmaksā uzreiz pie bāra letes, jo klubos parasti nedod dzērienus, ja nevar uzreiz samaksāt.

Atlants