Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Audzināšanas modelis', 1.
  • Eseja 'Audzināšanas modelis', 2.
  • Eseja 'Audzināšanas modelis', 3.
  • Eseja 'Audzināšanas modelis', 4.
  • Eseja 'Audzināšanas modelis', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pašaudzināšana ir būtiska visos vecumu posmos un turpinās līdz pat vecumdienām. Skolēns, kurš izveidojas par spēcīgu personību noteikti ir ar labi attīstītām pašaudzināšanas spējām.
Noslēgumā varu piebilst ka metodiskie ieteikumi paredz arī to, ka audzināšanas darbs balstās uz šādiem principiem: sadarbību, sistemātiskumu, nepārtrauktību, pēctecību, ilgtspēju, vienotību un atvērtību informācijai un dialogam, sadarbībai, inovācijām. Arī manā modelī nozīmīga ir sadarbība, kurā iesaistās visas ieinteresētās puses: skolotāji, paši skolēni, vecāki un kopumā, protams, arī
ģimene, valsts un sabiedrība. Īpaši vēlos izcelt sadarbību starp skolotājiem un vecākiem – viņiem būtu jāredz audzināšanas darbs ar kopīgu mērķi, jo viņi ir galvenie ietekmējošie faktori tam cilvēkam un sabiedrības loceklim par kuru skolēns kļūs. Visiem iesaistītajiem jārūpējas par to, lai audzināšanas darbs balstītos uz augstāk rindkopā minētajiem audzināšanas darba principiem. Audzināšanas darbs ir sistēma – tā nodrošina rezultātu tikai tad, ja darbojas visi tās komponenti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants