Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 1.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 2.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 3.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 4.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 5.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 6.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 7.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 8.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 9.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 10.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 11.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 12.
  • Referāts 'Biznesa ētikas pārkāpumi un konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Ētika (no grieķu vārda ēthos, tikums) ir morāles un tikumības mācība. Jau kopš seno grieķu – Sokrāta, Platona, Aristoteļa laikmeta ētkas filozofi apcer labo un ļauno, tādus tikumus kā taisnīgums, savaldība, gudrība, apcer dzīves jēgu un mērķi, kas raksturo cilvēka kvalitātes vērtības. Ētikā sakopotās zināšanas un apcere ir būtiska dzīves kultūras sastāvdaļa, kas palīdz izkopt un bagātināt cilvēka personību un dzīvi.1
Biznesa ētikas pamatā ir pozitīva, patiesa komunikācija un morāles principi, kas valda gan biznesā, gan cilvēku privatajā dzīvē, jo ikviens biznesa pārstāvis, pirmām kārtām, ir cilvēks, kurš rīkojas un uzvedas atbilstoši savam dzīvesstilam, morāles vērtībām un izpratnei par ētisku rīcību.…

Atlants