Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 1.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 2.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 3.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 4.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 5.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 6.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 7.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 8.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 9.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 10.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 11.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 12.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 13.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 14.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 15.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 16.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 17.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 18.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 19.
  • Referāts 'SIA "Transcom Worldwide Latvia" darbības pilnveide', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Organizācijas vispārējais apraksts    4
2.  Organizācijas misija, mērķi un stratēģijas    6
3.  Organizatoriskā struktūra    7
4.  Organizācijas iekšējās un ārējas vides analīze    8
4.1.  Iekšējā vide    8
4.2.  Ārējā vide    9
4.3.  SVID analīze    11
5.  Organizācijas darbības plānu sistēma    12
6.  Darbinieku motivēšana organizācijā    13
7.  Organizācijas darbības kontrole    14
8.  Vadīšanas stils    15
9.  Neformālās grupas organizācijā    16
10.  Organizācijas kultūra    17
11.  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Šī projekta izpētes objekts ir SIA „Transcom Worldwide Latvia” – lielākā zvanu centra Eiropā – filiāle. Projekta mērķis ir attiecīgā uzņēmuma izpēte un tā darbības analīze. Tajā tiek ietverts SIA „Transcom Worldwide Latvia” vispārējs apraksts; misija, mērķi un stratēģija; organizatoriskā struktūra; organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze; darbības plānu sistēma; darbinieku motivēšana organizācijā; organizācijas darbības kontrole; vadīšanas stils; neformālās grupas organizācijā; organizācijas kultūra, kā arī mūsu secinājumi un priekšlikumi.
Lai varētu sasniegt pētījuma mērķi, tā autoriem bija nepieciešams izpildīt sekojošus uzdevumus:
1)iepazīties ar informāciju, kura raksturo zvanu centru darbību Latvijā;
2)iepazīties ar materiāliem, kuri raksturo pašu SIA „Transcom Worldwide Latvia”.
Lai veiktu šos uzdevumus, projekta autori iepazinās ar internetā pieejamo informāciju, kā arī ieguva informāciju no firmas vadītājiem. Bez tam darbā izmantoti arī SIA „Transcom Worldwide Latvia” darbinieku interviju rezultāti, kas ļāva labāk izprast SIA „Transcom Worldwide Latvia” darbību, kā arī vadības īpatnības, gūt informāciju par sagaidāmajām pārmaiņām.
Projekta iesākumā autori raksturo pamatinformāciju par uzņēmumu un tā vēsturi. Tiek aprakstīta uzņēmuma ārējā vide, mērķi un vadības organizācija, tā funkcijas. Protams, tiek apskatīta arī uzņēmuma iekšējā vide, tās īpatnības.
Rakstot kursa projektu, galvenais mērķis ir izpētīt un izanalizēt SIA „Transcom Worldwide Latvia” struktūru un pašreizējo situāciju, lai nonāktu pie secinājumiem un priekšlikumiem, kā uzlabot tā darbību tuvākajā un tālākajā nākotnē.

1.Organizācijas vispārējais apraksts

SIA „Transcom Worldwide” ir pārstāvēts 26 Eiropas valstīs (52 zvanu centri), kas ietilpst vairāk kā 6000 darba stacijās, kuros strādā vairāk nekā 12 000 darbinieki. Pakalpojumi tiek sniegti 33 valodās. Uzņēmumā tiek izmantotas modernākās zvanu centru tehnoloģijas, pakalpojumi tiek sniegti 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Uzņēmuma starptautiskā pieredze ļauj SIA „Transcom Worldwide Latvia” piedāvāt profesionālus zvanu centra pakalpojumus.
Transcom Worldwide dibināts 1995.gadā kā Industriförvaltnings AB Kinnevik grupas uzņēmums ar mērķi sniegt CRM (customer relationship management) pakalpojumus saviem starpniekiem un telekomunikāciju firmā…

Autora komentārsAtvērt
Atlants