Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 1.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 2.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 3.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 4.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 5.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 6.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 7.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 8.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 9.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 10.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 11.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 12.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 13.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 14.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 15.
  • Prezentācija 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Mācīšanās
Mācīšanās – process, kura indivīds pārņem sabiedrībā uzkrāto pieredzi, apgūst zināšanas, prasmes, attieksmes, pilnveido savu pieredzi, patstavīgi un atbildīgi darbojoties un izzinot sevi, dabu un sabiedrību. Šo procesu sekmē aktīvas sociālās mijattiecības, apkārtējās sabiedrības atsaucība. (Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca / Sastādījis autoru kolektīvs V. Skujiņas vadībā)

Mācīšanās – ir mērķtiecīgi organizēta darbība cilvēka individuālās pieredzes apguvei, uz kuras pamata vienlaicīgi attīstās izziņas spējas un attieksme. (I. Žogla Didaktikas teorētiskie pamati)

Mācīšanās – uzvedības pārmaiņa pieredzes rezultatā. Šīs izmaiņas nav piedēvējamas fizioloģiskiem spēkiem, tādiem ka izsalkums vai zāles, vai mehāniskiem spēkiem, piemēram, paklupšana.Tās notiek visādos apstākļos, arī skola un klasē. Kaut gan šī pārmaiņa ir iekšēja, par to var spriest pēc novērojamās uzvedības izmaiņām. (N.L.Geidžs/D.C.Berliners Pedagoģiska psihologija)

Autora komentārsAtvērt
Atlants