Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 1.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 2.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 3.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 4.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 5.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 6.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 7.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 8.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 9.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 10.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 11.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 12.
  • Prezentācija 'Supervīzija sociālajā darbā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Supervīzijas raksturojums   
  Supervīzijas funkcijas   
  Supervīzijas mērķi   
  Supervīzijas vēsture, pirmssākumi   
  Kad, kāpēc ir nepieciešama supervīzija?   
  Izdegšana   
  Supervīzora raksturojums, funkcijas un uzdevumi   
  Kā kļūt par supervīzoru?   
Darba fragmentsAizvērt

Supervīzora uzdevumi
Darbinieku atlase (personības iezīmju noteikšana, novērtē prasmes, zināšanas).
Darbinieku ievadīšana darbā (jāpārrunā funkcijas, darba specifika, iepazīstināt ar darba pienākumiem, noteikumiem, nodrošināt ar aprīkojumu).
Darba plānošana (Nosaka darba prioritātes, termiņus, uzdevumus, deliģē darbus).
Konrtolēšana, koordinēšana, darba novērtēšana (Atgriezeniskā saite, novērtējums).
Komunikācija (Starp darbiniekiem un vadību, vada informāciju).
Palīdzēt darbiniekam pielāgoties stresam, kas saistīts ar darbu, attīstīt pašapziņu.
Apmācīt supervīzējamos,- sniegt tiem zināšanas, informāciju, attīstīt prasmes.

Kā kļūt par supervīzoru?
Ir nepieciešama profesionālā maģistra izglītība!
Nepieciešams krietns zināšanu daudzums! Ietver plašas teorijas zināšanas un ilgstošu praktisko pieredzi.
Ir jābūt plašam un vispārīgam zināšanu lokam, noderīgas ir psiholoģijas zināšanas.
Jābūt zināšanām administratīvajā (vadības) sfērā;
Ir jābūt vēlmei strādāt ar cilvēkiem, vēlme viņiem palīdzēt, jābūt teicamām komunikācijas prasmēm, humora izjūtai, empātijai, cieņai, jābūt patiesam, elastīgam, jāspēj reaģēt, konfrontēt, uzņemties atbildību.
Emocionālā inteliģence.
Skaidri noteikts ētikas kodekss, atbildības robežas;
Līdzsvars starp aģentūras atbildību un darbinieku interešu aizstāvēšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants