Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 1.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 2.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 3.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 4.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 5.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 6.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 7.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 8.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 9.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 10.
  • Referāts 'Reklāma un ētika', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Problēmu izraisošie un veicinošie faktori    4
1.1.  Reklāma    4
1.2.  Reklāmas likums    5
2.  problēmas ētiskie aspekti    7
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Ikdienā ikviens cilvēks redz un dzird reklāmas, un dzīvo to iespaidā.
2. Reklāmas reklamē preces un pakalpojumus, idejas, modes tendences, gaidāmus notikumus, pasākumus.
3. Reklāmas iedarbojas uz cilvēka prātu, ir reklāmas, kuras piesaista cilvēku uzmanību un ir reklāmas, kuras nepiesaista.
4. Reklāmas likums paredz, ka reklāmai jābūt objektīvai, patiesai un likumīgai.
5. Reklāmas ētika ir plaši apspriests temats, katram cilvēkam par to ir savs viedoklis.
6. Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodeksa mērķis ir veicināt labas reklāmas prakses un godīgas konkurences izplatību Latvijas reklāmas tirgū un sabiedrības uzticību reklāmai kā informācijas avotam.
7. Plaši apspriests temats ir seksualitātes izmantošana reklāmas izveidē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants