Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Furors" SWOT analīze', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Sia “Furors” vispārējs darbības raksturojums    5
2.  Sia “Furors” SWOT analīze    6
3.  Konkurentu analīze    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Lai veiksmīgi veiktu kāda uzņēmuma analīzi, pirmkārt svarīgi ir noteikt konkrētā uzņēmuma misiju un stratēģisko virzienu. Tas ir atkarīgs no konkrētā uzņēmuma specifikas, ņemot tās darbības sfēru. Vīzijas būtība ir raksturot uzņēmuma centienus un vienot tās darbiniekus kopējiem mērķiem. Galvenie mērķi ir nepieciešami, lai nodrošinātu virkni tiešu, kas kalpotu organizācijas misijai. Savukārt misijas formulējums ir nepieciešams, lai konkretizētu organizācijas vīziju un padarītu to reālu un saprotamu izpildei.
Uzņēmuma veiksmīgai funkcionēšanai, svarīga ir vide, kurā tas atrodas. Tāpēc nepieciešams ir veikt ārējās vides analīzi, kā arī iekšējās vides analīzi. Tā kā azartspēļu biznesā pastāv liela konkurence (Latvijā ir 22 uzņēmumi, kuriem ir LR Finansu Ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas izsniegta licence azartspēļu organizēšanai), tad ir nepieciešams arī uzmanību pievērst konkurentiem. Iekšējās vides analīze tiks veikta SWOT matricas veidā, jo tā visprecīzāk parāda uzņēmumā notiekošos procesus un ir iespējams noteikt uzņēmuma pamata prasmes un izvērtēt tā konkurētspējīgākās sfēras.
Studiju darba mērķis ir veikt Sia “Furors” SWOT analīzi, kā rezultātā noteikt, kādu attīstības stratēģiju uzņēmumam piemērot.
Studiju darba uzdevumi ir:
1.Raksturot Sia “Furors”.
2.Novērtēt Sia “Furors” stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus ārējā vidē.
3.Izpētīt konkurentu ietekmi uz uzņēmuma darbību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants