Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 1.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 2.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 3.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 4.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 5.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 6.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 7.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 8.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 9.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 10.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 11.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 12.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 13.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 14.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 15.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 16.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 17.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 18.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 19.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 20.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 21.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 22.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 23.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 24.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 25.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 26.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 27.
  • Prezentācija 'Diskriminācija', 28.
Darba fragmentsAizvērt

Rekomendācijas un secinājumi
Veicināt Latvijas Republikas Tiesībsarga atpazīstamību darba ņēmēju vidū. Patlaban biežāk nosauktais iespējamās palīdzības avots darba ņēmēju vidū ir VDI (diskriminācijas gadījumā vērstos 30% darba ņēmēju), savukārt LR Tiesībsargu kā vietu, kur vērstos pēc palīdzības, spontāni nosaukuši 6% darba ņēmēju Latvijā; vēl 2% minējuši “Cilvēktiesību biroju”. Galvenais iemesls, kāpēc trešā daļa Latvijas iedzīvotāju (33%) nemeklētu palīdzību diskriminācijas gadījumā, ir informācijas trūkums – nezināšana, tieši kur vērsties. Šādu iemeslu ir minējušas trīs piektdaļas Latvijas iedzīvotāju (57%), kuri diskriminācijas gadījumā nemeklētu palīdzību.

Nepieciešama biežāka komunikācija par LR Tiesībsarga aktivitātēm (piem., reāliem problēmu risinājumiem, tai skaitā diskriminācijas jautājumos), cilvēku iedrošināšana savai problēmai meklēt risinājumu. Jo trešā daļa darba ņēmēju (31%), kuri nemeklētu palīdzību diskriminācijas gadījumā, netic, ka viņu prasībai būs labvēlīgs iznākums, savukārt katrs desmitais (11%) netic, ka viņa prasība varētu tikt atzīta par pamatotu (diskriminācijas faktam būtu nepietiekami daudz pierādījumu).

Autora komentārsAtvērt
Atlants