Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Komerciālā un politiskā mārketinga kopīgie un atšķirīgie aspekti', 1.
  • Konspekts 'Komerciālā un politiskā mārketinga kopīgie un atšķirīgie aspekti', 2.
  • Konspekts 'Komerciālā un politiskā mārketinga kopīgie un atšķirīgie aspekti', 3.
  • Konspekts 'Komerciālā un politiskā mārketinga kopīgie un atšķirīgie aspekti', 4.
  • Konspekts 'Komerciālā un politiskā mārketinga kopīgie un atšķirīgie aspekti', 5.
Darba fragmentsAizvērt

KOMERCIĀLĀ UN POLITISKĀ MĀRKETINGA ATŠĶIRĪBAS
Politiskā mārketinga darbība pieprasa daudz rūpīgāku darbu, visu darīt pa posmam un rīkoties atbilstoši nepieciešamai situācijai, cenšoties nekļūdīties. Politisks mārketings darbojas uz noteiktu laika periodu- pirms vēlēšanām, to mērķis ir iegūt vēlētājus, lai uzvarētu.
Organizācijas vai uzņēmuma klienti var jebkurā laikā mainīt savu vēlmi iegādāties preci vai produktu. Viņi var brīvi izvēlēties brīdi, kad atteikties. Vēlētāji izdara savu izvēli uz četriem gadiem un viņiem nav iespēja mainīt savu lēmumu pēc gada ai diviem.
Komerciālais mārketings izvirza mērķus un izveido mārketinga plānu, lai sasniegtu savu mērķauditoriju un pārdotu kādu preci vai pakalpoju, kā rezultāta primārais mērķis ir finansiāls. Tas veido attiecības starp produktu un klientu.
Komerciālais mārketings veidos kampaņu, kurai ir viens mērķis- pārdot produktu vai pakalpoju. Politiskam mārketingam ir piecu veido kampaņas:
• Pirmsvēlēšanu kampaņa- mērķis uzvarēt vēlēšanās, izmantojot cilvēku, sociālās vides un materiālos resursus;
• Pirmsvēlēšanu kampaņa un kampaņa, kas nav saistīta ar vēlēšanām;
• Ne-vēlēšanu politiskās kampaņas- indivīdu pārliecināšana;
• Uz pārdošanu orientēta partija- mārketinga metožu pielietošana ar mērķi noteikt to, kuram grupām patīk un kuras grupas vajadzētu pārliecināt;
• Uz tirgu orientēta partija- sabiedrības problēma sapratne un to risināšana.

Atlants