Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pārskats par kvalifikācijas praksi', 1.
  • Prakses atskaite 'Pārskats par kvalifikācijas praksi', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, katram skolotājam vienmēr jābūt gatavam stundai, jāprot racionāli organizēt darbu stundā, uzturēt skolēnu aktivitāti, veicināt sadarbību stundā, attīstīt skolēnu patstāvīgā darba iemaņas un būt demokrātiskam skolotāja un skolēnu attiecībās.
Prakses laikā es centos izmantot ne tikai tradicionālas mācību metodes, bet arī interaktīvas. Es uzskatu, ka interaktīvas mācību metodes stundu padara interesantāku gan skolēniem, gan skolotājiem, bet pārāk bieži tās izmantot nav ieteicams. Manuprāt, mācību metodes ir jāizvēlas atbilstoši stundas tipam. Atkārtojot un nostiprinot zināšanas, es bieži izmantoju interaktīvas mācību metodes, bet sniedzot jaunas zināšanas un pārbaudot, es pārsvarā izmantoju tradicionālas mācību metodes.
Pašlaik skolās liela uzmanība tiek pievērsta starppriekšmetu saiknei. Pamatizglītības standarta un programmu galvenais mērķis ir nodrošināt izglītojamo ar sabiedriskajai un personiskajai dzīvei nepie¬ciešamajām pamatzināšanām un pamatprasmēm. Savās stundās es labprāt atsaucos uz vēstures, kultūras vēstures un citu mācību priekšmetu faktiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants