Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 7.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 8.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 9.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 10.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 11.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 12.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 13.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 14.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 15.
  • Referāts 'Mārketinga pētīšanas kvantitatīvo metožu izmantošana tirgzinību pētīšanā ar inte', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Datu ieguves metodes    5
3.  CAWI metode    6
4.  Elektroniskais pasts    7
5.  Reklāmas banneru efektivitātes novērtēšana    9
6.  Papildus dati    10
7.  Mājas lapu apmeklēšanas pētīšana    12
8.  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas tehnoloģiju straujā attīstība sniedz mums daudz lielākas iespējas informācijas iegūšanā. Ir iespējams pielietot informācijas apmaiņas, analīzes sistēmas un metodes. Patreiz ir svarīgi pārzināt iespējas, kuras sniedz informācijas tehnoloģijas un tās pielietot.
Tirgvedības pētīšana, izmantojot Internetu ietver:
1)socioloģisko un citu pētījumu veikšanu tematiskajās mājas lapās;
2)anketu, aptauju un dažādu piedāvājumu izsūtīšanu pa e-pastu;
3)Interneta reklāmas efektivitātes pētīšanu un mājas lapu apmeklēšanas pētīšanu,
4)pircēju pētīšanu Internetā: to daudzumu, sastāvu, materiālo stāvokli, patērētāju aktivitāti un potenciālu.
Ar katru gadu Interneta lietotāju skaits visā pasaulē palielinās, kas dod iespēju pētījumus veicošajām kompānijām izmantot Internetu, lai veiktu mārketinga aktivitātes arī pētījumu jomā.
Nav šaubu, ka visai tuvā nākotnē tie pētījumi, kas pašlaik tiek veikti tradicionālā veidā, lielākoties tiks veikti ar Interneta palīdzību. Divas lielākās priekšrocības: izmaksas un laiks, kas nepieciešams šādu pētījumu veikšanai.
Interneta pētījumu izmaksas ir atkarīgas no pētījumu apjoma, termiņiem, auditorijas aptveres, nepieciešamo saitu daudzums, programizstrādes, dažādu starpaģentu pakalpojumiem, un šīs izmaksas tiek piemērotas individuāli.
Pašlaik eksistē virkne dažādu programmu pakešu online pētījumu veikšanai, kas satur anketu piemērus, attiecīgo jautājumu datu bāzes, online atskaišu sastādīšanas funkcijas un prezentācijas.
Kā piemēru varam minēt dažas ONLINE anketas:
* Audience Profile
* Wb Evaluation
* Including Web Sires In a Survey
* Customer Satisfaction Survey
* Market Survey
Cita, ļoti svarīga, online pētījumu sastāvdaļa ir respondentu datu bāze.
Referātā dots vispārējs ieskats par dažādām datu ieguves metodēm, bet sīkāk apskatītas divas populārākās no tām – CAWI metode un elektroniskā pasta izmantošana. Daudzi Interneta portāli piedāvā reklāmas banneru izgatavošanu un izvietošanu. To efektivitātes novērtēšana ir viens no mārketinga kvantitatīvo pētījumu veikšanas iemesliem. Līdz ar to referātā dots neliels ieskats par reklāmas banneru efektivitātes novērtēšanu. Pēdējā nodaļā apskatīta mājas lapu apmeklēšanas pētīšana, sniedzot nelielu piemēru no mārketinga komunikāciju kompānijā Vivax Media veiktajiem pētījumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants