Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pašvērtējuma paaugstināšanas programma pusaudžiem', 1.
  • Konspekts 'Pašvērtējuma paaugstināšanas programma pusaudžiem', 2.
  • Konspekts 'Pašvērtējuma paaugstināšanas programma pusaudžiem', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Izprast pašiem sevi un attīstīt spēju komunicēt un darboties individuāli, kā arī grupā.
Mērķgrupa: Jauniešu vecumposms (9. klases skolēni).
Laiks: programmas realizācija sastāv no piecām nodarbībām:
1. pirmā ievad - nodarbība;
2. trīs praktiskās nodarbības;
3. noslēguma nodarbība.

Nodarbības ilgums: viena stunda un 30 minūtes.
Tikšanās reizes: vienreiz nedēļā.

1. nodarbība – Iepazīšanās.

Iepazīšanās spēle. Telpa ir atbrīvota ar plašu laukumu centrālajā daļā. Visi dalībnieki nostājās aplī. Apļa vidū iestājas programmas vadītājs (sociālais pedagogs) un izskaidro spēles noteikumus. Spēles noteikumi: Apļa centrā stāvošais nosauc savu vāru un pasāka, kā viņu sauc draugi (iesauka), piemēram, „mani sauc Kārlis un draugi mani sauc par Karlsonu”. Aplī stāvošie, reizē, atkārto viņa vārdu un iesauku, norādot uz viņu ar labo roku, kas ir izstiepta taisni pret viņu (centrā stāvošo), piemēram, „viņu sauc Kārlis un draugi viņu sauc par Karlsonu”. Centrā stāvošais izvēlas nākamo, kas nāks viņa vietā (tādu, kurš vēl nav bijis) un turpina līdz visi ir bijuši centrā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants