Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Valodas apguves nozīme pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem', 1.
  • Konspekts 'Valodas apguves nozīme pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem', 2.
  • Konspekts 'Valodas apguves nozīme pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Valoda – ikdienā tas ir tik pašsaprotami, ka reti kurš piedomā par tās tīrību, bagātību, skanējumu, nepieciešamību. Valoda skan, valodu izmanto, to lieto, tas ir domāšanas spogulis un saziņas līdzeklis, tas ir katra cilvēka personības atspulgs.

Psiholoģijā L.E. Borns un N.F. Ruso valodu raksturo kā simbolu sistēmu, kas ir pamats apkārtējās pasaules simboliskajām reprezentācijām psihē.1

A. Vorobjovs norāda, ka valodā atsevišķs vārds parasti neizsaka notikumu vai attieksmi, t.i., nevar noformulēt sarežģītu domu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants