Vērtējums:
Publicēts: 04.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 1.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 2.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 3.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 4.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 5.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 6.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 7.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 8.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 9.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 10.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 11.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 12.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 13.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 14.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 15.
  • Referāts 'Sakaru virzošās sistēmas.Sakaru līnijas projekts', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Projekta uzdevuma    4
1.  Sakaru linijas maršurtu izvēle    5
2.1.  Simetrisko kabeļu izvēle    6
2.2.  Simetriska kabeļa primāro un sekundāro parametru aprēķini    6
3.1.  Koaksiālo kabeļu izvēle    15
3.2.  Koaksiāla kabeļa primāro un sekundāro parametru aprēķini    15
4.  Savstarpējas ietēkmes aprēķini koaksiālā kabeļā    17
6.  Bistamas ietēkmes aprēķini    20
7.  Konstruktivais apraksts    21
8.  Kombinēta kabeļa izmantoto materiālu raksturojumi    21
9.  Literāturu saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Es apskatījos visus maršrutus pēc tas kritērijam un nolēmu ka vissizdevigakais sakaru līnijas maršruts ir zem numura 1: tam ir īsa kilometrāža, ka arī nav krustošanās ar augstsprieguma spēka līnijām un ar dzelzceļu. Šis līnijas ceļā nav upes.
Kabeļu vilkšanu var realizēt ar kabeļu licēju palīdzību, kas samazināja darba apjomu 20-30 reizēs, tur, kur tas nav iespējams, kabeļu vilkšana tiek veikta ar rokam.
Kabeļu vilkšanas dziļums sastāda 1,2 m. Ja vilkšana notiek gar dzelzceļu jeb autoceļiem, tad dziļums ir 0,8 m zem grāvja līmeņa. Zem dzelzceļiem un autoceļiem kabelis tiek vilkts caur caurulēm, kuras atrodas zem braucamas daļas. Cauruļu likšana notiek, izmantojot horizontāla urbuma metodi. Asbesta-cementu caurules tiek apstrādātas ar kārstu bitumu pirms cauruļu ievietošanas zem ceļiem izolācijas paaugstināšanai. Cauruļu galiem ir jāatrodas nemazāk kā 1 m no grāvja malas.
T.k. maršruts iet gar dzelzceļu Daugavpils-Līvāni, būs iespējas tuvāk trasei novietot kabeļu laukumu.


Kopējais sakaru līnijas garums ir apmērām 61 km., kura ir izveidoti 10 pastiprināšanas iecirkņi ar vidējo attālumu 6 km. Pastiprināšanas iecirkņu shēma ir attēlota grafiskajā daļā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants