Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Organizāciju mērķi un misijas', 1.
  • Konspekts 'Organizāciju mērķi un misijas', 2.
  • Konspekts 'Organizāciju mērķi un misijas', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Izanalizēju 3 fiktīvus uzņēmumus.
1. organizācija – solāriju studija „Saulīte”
1)Misija
Piedāvāt visaugstāko kvalitāti par iespējami zemākajām cenām. Nodrošināt klientam komfortu, vislaipnāko apkalpošanu, lai viņš vairs nevēlētos izmantot citu firmu pakalpojumus. Veicināt uzņēmuma tīkla izveidi ne tikai pilsētā, bet visā valstī.
2)Operatīvais mērķis
Pirmkārt, reklāmas kampaņas izveide – intriģējoši, piesaistoši bukleti, košas, pamanāmas reklāmas izkārtnes, reklāma radio. Otrkārt, akcijas, atlaides, bonusi. Vissvarīgākais – pieņemt atbilstošu personālu un atbilstoši apmācīt (zināšanas par attiecīgo kosmētiku, ādas tipiem, u.c.). Piesaistīt pirmos klientus, nodrošināt viņu intereses saglabāšanu, pozitīvu pirmo iespaidu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants