Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 1.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 2.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 3.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 4.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 5.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 6.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 7.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 8.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 9.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 10.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 11.
  • Referāts 'Vispieprasītākais trauku mazgājamais līdzeklis - Fairy', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Pētāmā objekta aktualitāte    4
3.  Pētījuma metodes apraksts    5
3.1.  Pētījuma hipotēze    5
3.2.  Problēmas identificēšana    5
3.3.  Mērķu izvirzīšana    5
3.4.  Sekundārā izpēte    5
3.5.  Primārās izpētes plāns    5
3.6.  Eksperiments    6
3.7.  Anketu apkopojums    7
3.8.  Interviju apkopojums    7
3.9.  Datu analīze    8
3.10.  Pētījuma rezultātu pārskata sagatavošana    8
3.11.  Secinājumi    8
4.  Izmantotās literatūras saraksts    9
5.  Pielikums    10
5.1.  Anketas paraugs    10
5.2.  Interviju paraugi    11
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās cilvēki sadzīvē izmanto dažādus trauku mazgājamos līdzekļus. To klāsts Latvijas segmentācijas tirgū ir ļoti plašs, iemesls ir lielais patērētāju pieprasījums pēc dažāda veida un kvalitātes trauku mazgājamajiem līdzekļiem. Laiks iet uz priekšu, tehnoloģijas attīstās laikam līdzi – produktu tirgū tiek meklēti jauni risinājumi, tiek veikti produkcijas uzlabojumi, lai apmierinātu patērētāju vēlmes. Ražotāji rod risinājumus jaunas metodes, ar kādām spētu noturēties mārketinga tirgus straujajā attīstībā.
Es savu pētījuma metodes aprakstu veikšu par trauku mazgājamo līdzekli Fairy. Pētījuma veikšanai izmantošu deduktīvo pētīšanas metodi. Pēc statistikas datiem pirmais trauku mazgājamais līdzeklis, kas parādījās Latvijas segmentācijas tirgū bija tieši Fairy. No masu mēdijus publicētās informācijas trauku mazgājamais līdzeklis Fairy gadu gaitā ir popularizējis savu ietekmi gan kā pieprasītākais, gan kā skaitliski visvairāk pārdotais trauku mazgājamais līdzeklis Latvijā.
Latvijā vispārdotāko trauku mazgājamo līdzekļu Fairy ražotājs ir ASV kompānijas Procter & Gamble meitas uzņēmumi Čehijā un Francijā. Arī Rietumeiropā un ASV P&G ar savu produkciju vadošo pozīciju sadzīves ķīmijas sektorā.
Sadzīvē mēs izmantojam trauku mazgājamos līdzekļus, mazgājot traukus mēs nezinām trauku mazgājamā līdzekļa ķīmisko sastāvu. Nenojaušam, kādas sekas tas spēj atstāt vidē, mums apkārt, un cilvēka veselībai. Mākslīgais muskuss (aromātvielu sastāvdaļa) ir labs piemērs tam, kā šīs nevēlamās un biedējošās ķīmiskās vielas uzkrājas vidē un nokļūst mūsu ķermeņos. Tas ir sastopams gandrīz visos trauku mazgājamajos līdzekļos, tajā skaitā Fairy.
Kad no jūsu trauku mašīnas tiek izlaists ūdens, tas pa kanalizāciju nokļūst attīrīšanas iekārtās, sev līdzi nesot muskusu no trauku mazgājamā līdzekļa. Daļa muskusa tiks uztverta un kopā ar citām vielām paliks dūņās.
Pārējais nokļūs upē. Tur tas gulēs upes dūņās, vai arī straume to aiznesīs uz jūru.
Agrāk vai vēlāk to apēdīs kāda no ūdens sīkbūtnēm. Tas pārvietosies pa barošanās ķēdi, līdz nonāks pieaugušā zivī. Muskuss zivs ķermenī nesadalās; tas paliek taukos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants