Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kultūras lomas palielināšana bērnu attīstības pilnveidošanā', 1.
  • Konspekts 'Kultūras lomas palielināšana bērnu attīstības pilnveidošanā', 2.
  • Konspekts 'Kultūras lomas palielināšana bērnu attīstības pilnveidošanā', 3.
  • Konspekts 'Kultūras lomas palielināšana bērnu attīstības pilnveidošanā', 4.
  • Konspekts 'Kultūras lomas palielināšana bērnu attīstības pilnveidošanā', 5.
  • Konspekts 'Kultūras lomas palielināšana bērnu attīstības pilnveidošanā', 6.
  • Konspekts 'Kultūras lomas palielināšana bērnu attīstības pilnveidošanā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Patreiz kā pirmsskolas vecuma bērnu kultūras audzināšanas centrs ir pirmsskolas izglītības iestādes, un šis darbs ir atstāts uz pirmsskolas pedagogu sirdsapziņas.
Pedagogi, īpaši pirmsskolā ir tie, kur ārpus ģimenēm vistiešāk iedarbojas uz mazā bērna pasaules skatījuma veidošanos. Bērna personība nevar vispusīgi un harmoniski attīstīties, ja mēs, pieaugušie neveidosim visus priekšnoteikumus tās attīstībai. Apkārtējā kultūrvide veido cilvēku. Par sakopotas vides attīstību jārūpējas mums visiem- gan katram savā ģimenē, gan mūsu pašvaldībām. Būtiska loma ir kultūras jomā strādājošiem.
Kultūras iestādes būtu tās, kas dod iespēju būt bērniem kopā ar vecākiem, ar ģimeni. Mūsu dienās, kad jūs vecāki esiet ļoti aizņemti n bieži nepietiek laika runāties un darboties kopā ar bērnu, neveidojas paaudžu vērtību nodošana ģimenē. Un te labs palīgs varētu būt kultūras darbinieks, pedagogs, kurš rada apstākļus un vidi, kurā ģimenes ir kopā un var veidoties saikne, kas ir tik nepieciešama bērniem. Profesionāli un gudri veidojot pasākumus, pedagogi var palīdzēt veidot tādu starppaaudžu saskarsmi, kas sevī nes garīgas un tikumiskas vērtības, kas ir pamats personības veidošanā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants