Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 1.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 2.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 3.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 4.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 5.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 6.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 7.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 8.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 9.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 10.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 11.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 12.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 13.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 14.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 15.
  • Referāts 'Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (1.daļa)', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
I.  Informātika mūsdienās    6
I.1.  Informātikas kā zinātnes saistība ar skolu    6
I.2.  Skolēnu tiesības uz informāciju    7
I.3.  Skolas informātikas kurss    8
II.  Didaktiskās spēles mācību procesā    11
II.1.  Didaktiskā spēle un tās nozīme    11
II.2.  Didaktiskā spēle un disciplīna stundā    13
II.3.  Didaktisko spēļu savdabība    14
II.4.  Audzinošs un apmācošs spēļu potenciāls    16
II.5.  Didaktisko spēļu pedagoģiskā vērtība    17
III.  Informātikas mācīšana, izmantojot didaktiskās spēles    19
III.1.  Didaktiskās spēles dažādās informātikas tēmās    19
III.2.  Eksperimenta analīze    28
III.3.  Metodiskas rekomendācijas didaktisko spēļu izmantošanā    31
  Secinājums    34
  Izmantotā literatūra    35
  Anotācija    36
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējā laika pedagoģijā, tapāt kā citās zinātņu nozarēs, notiek pārmaiņas praksē un darba metodikā, tajā skaitā, lielāko popularitāti iegūst dažāda veida spēļu izmantošana mācību procesā.
Ar ko tad ir saistīta pedagogu palielinātā interese spēļu izmantošanā mācību procesā?
Pirmkārt, spēļu metožu izmantošana ir saistīta ar sociāli kulturāliem procesiem, kas virzīti uz jaunu sociālas organizētības formu meklēšanu, kā arī skolēnu un skolotāju mijiedarbības kultūru. Saskarsmes kultūras līmeņa paaugstināšana didaktiskajā procesā ir saistīta ar nepieciešamību pēc skolēnu izzinošas aktivitātes paaugstināšanas, kā arī ar skolēnu interešu par mācību priekšmetu stimulēšanas nepieciešamību. Otrkārt, garīgas slodzes palielināšanās mācību stundās liek aizdomāties par to, kā uzturēt skolēnu interesi par mācību materiālu un saglabāt skolēnu aktivitāti visā mācību stundas garumā.
Didaktisko spēļu izmantošana mācību stundās, tajā skaitā informātikas stundās, ir mūsdienās atzīta pedagoģiska metode. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants