Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Emocionālas vardarbības situācijas analīze', 1.
  • Konspekts 'Emocionālas vardarbības situācijas analīze', 2.
  • Konspekts 'Emocionālas vardarbības situācijas analīze', 3.
  • Konspekts 'Emocionālas vardarbības situācijas analīze', 4.
  • Konspekts 'Emocionālas vardarbības situācijas analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

4.Preventivais darbs ar 3 klasi.
Preventīva darba ilgums: 3 mēneši.
Nodarbību ilgums: 1 reizi mēnesī, katras nodarbības ilgums 2 mācību stundas.
Mērķis: ļaut drupas dalībniekiem rast vienotības sajūtu un piederības sajūtu pie skolas un savas klases.
Uzdevumi:
1) iemācīt uzkausīt vien otru un apmainīties ar viedokļiem.
2) attīstīt izpratni par kopīgo un atšķirīgo cilvēkos.

5.Bērna uzvedība nav atkarīga tikai no paša bērna.Uzvedību ietekmē daudzi faktori,viens no tiem ir vide,kurā bērns dzīvo un pavada vairāk laika,tā ir ģimēne.No ģimenes dauzd kas atkarīgs,bērna uzvedība,pašvertējums,prasmes un tt.l.Ģimene ir pamats bērna sociālīzacijas procesā.
Sociālais pedagogs kopā ar skolas psihologu un klases audzinātāju organize vecāku sapulci par temu „Pozitīvas audzināšanas pamat principi“.
Mērķis:veidot izpratni par bērna audzināšanas pamat principiem.
Uzdevumi:
1) sniegt izpratni par uzslavas nozīme bērna dzīvē.
2) iemācīt atpazīst situācijas ,kas vēstī par bērna nelabvēlīgu uzvēdību un mēģināt tās novērst.
3) veidot spējas kontrolēt savas negatīvas emocijas un ricību.
4) pilnveidot konflikta risināšanas prasmes ar bērniem.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants