• Visaptverošā kvalitātes vadīšana (TQM) – kvalitātes vadības aktualitāte 21.g.

     

    Konspekts5 Vadība

Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Visaptverošā kvalitātes vadīšana (TQM) – kvalitātes vadības aktualitāte 21.g.', 1.
  • Konspekts 'Visaptverošā kvalitātes vadīšana (TQM) – kvalitātes vadības aktualitāte 21.g.', 2.
  • Konspekts 'Visaptverošā kvalitātes vadīšana (TQM) – kvalitātes vadības aktualitāte 21.g.', 3.
  • Konspekts 'Visaptverošā kvalitātes vadīšana (TQM) – kvalitātes vadības aktualitāte 21.g.', 4.
  • Konspekts 'Visaptverošā kvalitātes vadīšana (TQM) – kvalitātes vadības aktualitāte 21.g.', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Visaptveroša kvalitātes vadība tā­da ir uzņēmuma iekšējā kultūra, kurš ir apņēmies, nepārtraukti pilnveidojoties, sasniegt klientu apmierinātību. Šī kultūra atšķiras dažādās ražošanas vai pakalpoju­mu sniegšanas nozarēs, kā arī da­žādās valstīs, bet tai ir vienoti bū­tiskie principi, kas tiek ieviesti, lai nodrošinātu uzņēmumam lielāku tirgus daļu, palielinātu ienākumus -un samazinātu izmaksas.
Visaptveroša kvalitātes vadība ir domāšanas veids par uzņēmuma mērķiem, organizēšanu, proce­siem un cilvēkiem, lai nodrošinā­tu to, ka visi procesi tiek veikti pareizi ar pirmo reizi. Šis domāša­nas veids var mainīt procesus visā uzņēmumā, kā ari strādājošo attieksmes, uzvedību un palielināt pozitīvus rezultātus. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka Vis­aptveroša kvalitātes vadība nav sistēma, nav metode vai pat process. Sistēmas, metodes vai procesi tiek pielietoti un īstenoti, lai sasniegtu dažādus Visaptvero­šas kvalitātes vadības principus.…

Atlants