Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 1.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 2.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 3.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 4.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 5.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 6.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 7.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 8.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 9.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 10.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 11.
  • Referāts 'Galveno komponentu analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Galveno komponentu analīzes konceptuālais pamats.
Galveno komponentu analīzes mērķis ir, pirmkārt, savstarpēji saistītus mainīgos pārveidot neatkarīgās šo mainīgo lineārās kombinācijās – komponentēs. Katra no tām atbilst proporcionāli pieaugošām mainīgo dispersijām, un ir nesaistīta (ģeometriski perpendikulāra) ar iepriekšējām komponentēm. Otrkārt, galveno komponentu analīzes mērķis ir rezultātu interpretēšana.

Faktoru skaita noteikšana.
Lai uzskatāmāki parādītu galveno komponentu analīzes darbību, kā piemēru izmantosim pētījumu, kas tika veikts, lai salīdzinātu dažādu vienas pilsētas pārtikas veikalu mainīgos raksturlielumus. Dati pētījumam tika savākti, izmantojot 1. attēlā redzamo vērtēšanas skalu. …

Atlants