Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 1.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 2.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 3.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 4.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 5.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 6.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 7.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 8.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 9.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 10.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 11.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 12.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 13.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 14.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 15.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 16.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 17.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 18.
  • Prezentācija 'E-komercija, "Amazon.com"', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Par Amazon.com   
  Vēsture   
  Uzņēmuma dibinātājs   
  Darba iespējas   
  Marketinga plāns   
  Amazon.com faktori   
  Interesanti fakti   
Darba fragmentsAizvērt

Interesanti fakti
Amazon pašreizējais logo tika izstrādāts, lai tas attēlotu smaidu, kas iet no A līdz Z. Tas nozīmē, ka uzņēmums ir gatavs sniegt visu ikvienam, jebkur pasaulē.
Visiem Amazon.com darbiniekiem ir jāpavada vismaz 2 dienas strādājot apkalpošanas dienestā, pat uzņēmuma dibinātājam un īpašniekam. Šāda prakse palīdz visiem darbiniekiem izprast klientu apkalpošanas procesu un vēlmes.
Pagājušajā gadā, kad Amazon vietnē kļuva nepieejama uz 49 minūtēm uzņēmums zaudēja 57 milonu dolāru pārdošanas apjoma.
Jau pirmās nedēļas beigās Amazon.com bija sasniedzis 12 000 dolāru tīro uzņēmuma vērtību .

Secinājumi
Amazon.com ir pasaulesslavens uzņēmums, kurš joprojām paplašina savu ietekmes sfēru kā arī algo jaunus darbiniekus, jaunu IT iespēju nodrošināšanai. Amazon.com neinovitāte ir liels drauds tā nākotnes izaugsmei, jo mūsdienu attīstības un tehnoloģoju laikmetā katrs cilvēks, kam ir pieeja internetam un datoram var izveidot savu e-komercijas uzņēmumu, kas ir novedis pie tūkstošiem globālu internetveikalu un citu e-komerc uzņēmumu dibināšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants