Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata', 18.
Darba fragmentsAizvērt

20.03.2012.
Bērnu rehabilitācija Darbības mērķis: –
1. Iepazinos ar rehabilitācijas bērnu nodaļu.
2. Iepazinos ar bērnu rehabilitācijā izmantojamām metodēm un to nozīmi (Bobata metode, masāža, fizikālā terapija, Vjota terapija, Reitterapija).
3. Novēroju smilšu terapiju seansi. Iepazinos ar citiem terapijas kabinetiem (sensora terapijas, mākslas un mūzikas terapijas, Mantesori metodikas,).
1. 4. Iepazinos ar māsas galvenajiem darbības principiem strādājot bērnu rehabilitācijā (īsas un ilgtermiņa rehabilitācijas plāniem).
2. 5. Iepazinos ar palīgierīcēm, ko lieto bērnu kustības traucējumu gadījumos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants