Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 1.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 2.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 3.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 4.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 5.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 6.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 7.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 8.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 9.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 10.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 11.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 12.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 13.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 14.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 15.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 16.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 17.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 18.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 19.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 20.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 21.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 22.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 23.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 24.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 25.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 26.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 27.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 28.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 29.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 30.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 31.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 32.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 33.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 34.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 35.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 36.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 37.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 38.
  • Referāts 'Bite Latvija klientu attieksme pret tās aktivitātēm sociālajos tīklos', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Telekomunikāciju kompānija Bite    5
1.1.  Bite Twitter konta aktivitāšu atspoguļojums Internetā    8
1.2.  Internets kā medijs    9
1.3.  Sociālie tīkli    12
1.3.1.  Draugiem.lv    12
1.3.2.  Twitter.com    12
1.3.3.  Facebook.com    13
1.4.  Attieksme, tās veidošanās un funkcijas    13
1.5.  Komunikācijas teorija    15
2.  Anketas analīze    17
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    17
2.2.  Anketas jautājumu pamatojums    17
2.4.  Rezultātu analīzes metodes    24
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
  Pielikums    31
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Telekomunikāciju kompānija Bite aktīvi darbojas sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook.com un Twitter.com.
2. Respondenti Bite profilu sociālajos tīklos apmeklē reti- 47 respondenti Bite profilu apmeklē retāk kā 2-3x mēnesī un 23 apmeklē 2-3x mēnesī.
3. Visbiežāk respondenti apmeklē Bite profilu, lai uzzinātu jaunākās aktualitātes- 41 respondents.
4. Kā vispopulārāko no sociālajiem tīkliem, kuros tiek apmeklēts Bite profils tiek atzīts Draugiem.lv- 38 respondenti, portālu Twitter.com atzīmēja 14 respondenti un portālu Facebook- 13.
5. Informācijas kvalitāte Bite profilos tiek novērtēta kā apmierinoša- 51 respondents un drīzāk apmierinoši ir atzīmējuši 28 respondenti.
6. Informācija Bite profilos tiek atzīta kā īsa un konkrēta- 40% respondentu.
7. Respondenti atzīst, ka Bite profils ir viegli atrodams visos sociālajos portālos-48,6% respondentu.
8. Hipotēze ir apstiprinājusies daļēji, jo cilvēki atzinīgi piekrīt pozitīvajiem apgalvojumiem par Bite profilu un augsti vērtē to kvalitāti, taču šos profilus apmeklē ļoti reti un neinteresējās par tiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants