Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 1.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 2.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 3.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 4.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 5.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 6.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 7.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 8.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 9.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 10.
  • Referāts 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Lielu daļu informācijas par ārējo pasauli cilvēks uztver ar jūtām, 90% no zināmā – ar redzi. Apkārtējos priekšmetus, cilvēkus un skatus ir iespējams identificēt arī bez krāsas – ar formas, kustības, tumšā un gaišā uztveri. Tomēr krāsa piedāvā daudz plašākas iespējas atšķirību noteikšanai.
Katram cilvēkam kāda krāsa šķiet tuvāka un patīkamāka par citām, un izraisa pozitīvas emocijas. Gluži neapzināti ikviens no mums izvēlas krāsu, kas saskan ar noteiktu dvēseles stāvokli un gandrīz pilnībā raksturo šī cilvēka noskaņojumu konkrētajā brīdī. Krāsa var dziedēt, būt pozitīvi rosinoša vai arī nelabvēlīgi iedarboties uz mūsu psihi un fizisko stāvokli. Krāsa var priecēt, biedēt, uzmundrināt, šokēt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants