Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 1.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 2.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 3.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 4.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 5.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 6.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 7.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 8.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 9.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 10.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 11.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 12.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 13.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 14.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 15.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 16.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 17.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 18.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 19.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 20.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 21.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 22.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 23.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 24.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 25.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 26.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 27.
  • Referāts 'Klientu uzticība vietējām bankām. Klienta lojalitātes nodrošināšana', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Apmierināts klients    4
1.1.  Klientu lojalitātes nostiprināšanas un paaugstināšanas principi    7
1.2.  Klientu apkalpošana ir darbība, nevis devīzes veids    7
1.3.  Neciešamo klientu stereotipi    8
2.  Klientu iedalījums    9
3.  Klientu apkalpošana    10
3.1.  Apkalpošanas kvalitātes aspekti    11
3.2.  Apkalpošanas kvalitātes noteicēji    12
4.  Datu apkalpošana    14
5.  Imidžs    16
6.  Anketu apkopojums    18
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    27
Darba fragmentsAizvērt

Viens no bankas galvenajiem mērķiem ir klientu lojalitātes nodrošināšana. Tā kā bankas darbības pamatā ir klientu pieprasījums pēc bankas sniegtajiem pakalpojumiem, tad katras bankas mērķis ir daudz apmierinātu klientu. Bez klientiem bankas nevarētu veiksmīgi darboties. Bankai nepārtraukti jādomā, kā piesaistīt klientus, jo no tā ir atkarīga bankas efektīva darbība un peļņas veidošanās. Bez klientu piesaistīšanas, bankai ir jādomā arī par savu produktu veiksmīga pārdošana. Taču, lai klients izvēlētos konkrētas bankas pakalpojumus, viņam jābūt apmierinātam ar sniegto pakalpojumu kvalitāti, ātrumu un citiem būtiskiem faktoriem. Līdz ar to bankai jārūpējas, lai klients būtu apmierināts un vēlētos atgriezties šajā bankā vēl un vēl.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants