Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 1.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 2.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 3.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 4.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 5.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 6.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 7.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 8.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 9.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 10.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 11.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 12.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 13.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 14.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 15.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 16.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 17.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 18.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 19.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 20.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 21.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 22.
  • Konspekts 'Organizāciju pārvaldes situāciju analīze', 23.
Darba fragmentsAizvērt

"Situācijas apraksts IUzņēmums SIA „L” sniedz ēdināšanas pakalpojumus, šī uzņēmuma vadītājs uzskata, ka darbā jāpieņem tikai tādi cilvēki, kuriem ir attiecīgā izglītība un ir iepriekšēja pieredze ēdināšanas pakalpojumu sfērā, kā arī labas rekomendācijas no iepriekšējās darba vietas. Šajā uzņēmumā strādā galvenais pavārs, divi pavāra palīgi, kā arī trīs viesmīļi, viņiem savstarpēji ir labas attiecības, taču domstarpības rodas pēc kāda laika, kad viesmīļi sāk pamanīt, ka klienti nav apmierināti ar galvenā pavāra pagatavotajiem ēdieniem. Par šo neapmierinātību viesmīļi mēģina aprunāties ar galveno pavāru, bet tā kā viņam ir daudz darba, viņš neuzklausa viesmīļus, tāpēc viņi vēršas pie pavāra palīgiem. Aprunājoties viesmīļiem ar pavāra palīgiem izrādās, ka arī palīgi ir pamanījuši, ka galvenais pavārs negatavo tā, kā to būtu darījuši viņi. Bet tā kā pavāra palīgi nav līdz šim paaugstināti un kļuvuši par galvenajiem pavāriem, tad viņi pakļaujas galvenā pavāra teiktajam. Varam secināt, ka šeit darbojas eksperta vara, jo pavāra palīgi pakļaujas galvenajam pavāram tikai tādēļ, ka viņš ir atzīts par lielisku un talantīgu pavāru iepriekšējā darba vietā.
Tā kā šī uzņēmuma vadītājs ļoti stingri veido firmas tēlu, tad viņš ir arī noteicis, ka galvenajam pavāram ir jānēsā cepure un priekšauts, kas ir baltā krāsā, pavāra palīgiem ir noteikts, ka viņiem jānēsā mazākas baltas cepures ar priekšautiem, kas ir gaiši zilā krāsā, bet viesmīļiem vīriešiem ir noteikti balti krekli ar melnām biksēm, gaiši ziliem priekšautiem un tauriņiem, bet viesmīlēm sievietēm ir noteikts valkāt baltas blūzes ar melniem svārkiem un gaiši ziliem priekšautiem. Nedēļu pirms Lieldienām viesmīļi pie priekšautiem piesprauž pūpolus, pirms Jāņiem nelielu ozollapu vainagu, bet pirms Ziemassvētkiem sarkanas lentītes un nēsā šo aksesuārus līdz svētku beigām. Šeit varam secināt, ka vadītājs piekopj iespaida jeb imidža pārvaldīšanu, jo nosaka kā uzņēmuma darbiniekiem jāģērbjas, kā arī uzlabo imidžu pirms svētku tuvošanos.

Atlants