Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Līnijas veidošanas algoritms', 1.
  • Konspekts 'Līnijas veidošanas algoritms', 2.
  • Konspekts 'Līnijas veidošanas algoritms', 3.
Darba fragmentsAizvērt

2. Programmas kods
Graphics g= jPanel1.getGraphics();
int x1= Integer.parseInt(jTextField1.getText());
int x2= Integer.parseInt(jTextField2.getText());
int y1= Integer.parseInt(jTextField3.getText());
int y2= Integer.parseInt(jTextField4.getText());
int xn=x1;
int yn=y1;
int dx=Math.abs( x2 - x1 );
int dy=Math.abs( y2 - y1);
int xi, yi;//sakumpunkti??//
if ( x2 > x1 ) { xi = 1;} else {xi = -1;}
if ( y2 > y1 ) { yi = 1;} else {yi = -1;}…

Autora komentārsAtvērt
Atlants