Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 1.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 2.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 3.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 4.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 5.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 6.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 7.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 8.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 9.
  • Konspekts 'Divas integrēto mācību dienas 2.klasei', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Saturs:
Dabas zin. - Sezonālās izmaiņas tuvākajā ekosistēmā (parkā) pavasarī. Dabas atmoda, tās vērojums, analīze. Pirmās pavasara pazīmes augu valstī. Mērķtiecīga pastaiga ar vērojumu. Dažādu koku zaru plaucēšana klasē, to salīdzināšana. Saudzīga attieksme pret dabu.
Latv. val. – Tautasdziesmas – mīklas minēšana, tajā izteiktās domas analīze, tēlainā valoda. Burta noteikšana vārdā. Vārda salikšana no dotajiem burtiem. Stāsta lasīšana klusu, lai izprastu tā galveno domu. Literāra darba galvenās domas saskatīšana, analizējot. Virsraksta formulēšana.
Matem. – Praktiska darbība – attāluma prognozēšana, attāluma mērīšana dabā, rezultātu salīdzināšana. Acumēra attīstīšana. Pieredzes bagātināšana par garuma mēriem.
Soc. zin. – Dabas aizsardzība. Saudzīga attieksme pret dabu. Līdzcietības, līdzjūtības jūtas. Sadarbība pārī, grupā. Pozitīva saskarsme, tolerance, otra darba un domu respektēšana.
Viz. m. – Radoša tēlotājdarbība plēstās kolāžas tehnikā, atainojot savas izjūtas dabā un individuālo skatījumu.
Mūzika – E. Grīga muzikālā cikla „Gadalaiki” skaņdarbu „Ziema” un „Pavasaris” klausīšanās un noskaņas saklausīšana, salīdzināšana, analīze.
Uzdevumi:
1. Sekmēt prasmes vērot, saskatīt un raksturot sezonālās izmaiņas tuvākajā ekosistēmā pavasarī.
2. Veicināt prasmi klusi lasīt tekstu, lai izprastu tā galveno domu.
3. Sekmēt prasmi prognozēt un mērīt noteiktu attālumu.
4. Veicināt saudzīgas attieksmes pret dabu veidošanos.
5. Radīt iespēju izteikt savas emocijas radošā patstāvīgā darbībā.
6. Rosināt saklausīt skaņdarba noskaņu.
7. Veicināt pozitīvas sadarbības prasmes.
8. Sekmēt skolēnu domāšanas un iztēles spēju attīstību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants