Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 1.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 2.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 3.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 4.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 5.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 6.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 7.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 8.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 9.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 10.
  • Referāts 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Konflikts [lat. conflictus ‘sadursme’] – pretēju interešu, uzskatu, tieksmju sadursme; nopietnas nesaskaņas, strīds; sarežģījumi, asas domstarpības.1
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.2
Reklāmas pamatprincipi ir:
reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem. …

Atlants