Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Mārketinga vides faktori kokapstrādes uzņēmumā', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums SIA ”???” un tā mārketinga vides faktori    5
1.1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.2.  Mārketinga vides faktori    7
1.2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    7
1.2.2.  Kultūras un izglītības faktori    7
1.2.3.  Politiskie, tiesiskie faktori    8
1.2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    9
2.  Mārketinga mikrovide    10
2.2.  Darbinieki    10
2.3.  Pircēji    11
2.4.  Konkurenti    12
2.5.  Piegādātāji    15
2.6.  Starpnieki tirgū    16
3.  (SWOT) analīze un tās plāna izmantošana    18
3.2.  Iespējas    18
3.3.  Draudi    18
3.4.  Stiprās puses    18
3.5.  Vājās puses    18
3.6.  Tirgzinības mērķi un stratēģijas    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā ir viena liela problēma,ka Latvijā ir daudz mazo un vidējo uzņēmumu, lai gan situācija, lai šie uzņēmumi varētu pastāvēt, nav labvēlīga. No vienas puses ir valsts ar saviem nodokļiem, nesakārtoto likumdošanu ar biežām izmaiņām, no otras puses ir uzņēmējs, kas cenšas pastāvēt, izdzīvot sīvas konkurences apstākļos un attīstīt savu uzņēmumu. Mūsdienās ir liela nozīme mārketingam, lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir nozīmīgs uzņēmumiem arī, lai veiksmīgi spētu piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu un cenšas noturēt savus pircējus tikai pie sevis, izstrādājot dažādas mārketinga aktivitātes. Autora viedoklis ir, ka mārketings ir kļuvis Latvijā par nozīmīgu biznesa ieroci, kas arī sevi veiksmīgi pierāda praksē ne tikai teorijā. Bet vēl joprojām ir tādi uzņēmumi, kas mārketingam nepiešķir nepieciešamos līdzekļus un uzmanību, un SIA “???” ir viens no šādiem uzņēmumiem un šī ir daudzu uzņēmumu problēma.
Pēc autora domām šis temats ir ļoti aktuāls, jo Latvijas tirgus ir pārpludināts ar ievesto produkciju, un tieši ar tādu, kuru Latvijā varētu saražot paši. Un nav tā, ka ievestā produkcija ir labāka un kvalitatīvāka, un bieži vien arī ne lētāka. Atšķirībā ir tā, ka ārzemju produkcijai ir pārdomāta mārketinga taktika, gan reklāma, gan tirgus analīze un izpēte, gan arī lielākas iespējas rīkot dažādas akcijas un loterijas, jo preces tiek ražotas lielā daudzumā un to pašizmaksa ir zemāka. Iekšējā konkurence Latvijā nav sīva, tieši ražošanas jomā, jo vairāk tiek sniegti pakalpojumi, un galvenie konkurenti ir ārzemju produkcija, ar kuru mēs nevaram konkurēt, galvenokārt cenas ziņā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants