Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Analītiskais pētījuma raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Analītiskais pētījuma raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Analītiskais pētījuma raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Analītiskais pētījuma raksturojums', 4.
  • Konspekts 'Analītiskais pētījuma raksturojums', 5.
  • Konspekts 'Analītiskais pētījuma raksturojums', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījumā iespējams vērot to, cik sīki pētījuma veicēji ir iedalījuši kritērijus, pēc kuriem veica pētījumu. Kā piemēru varu minēt tautību, dzimumu, mācību iestādi, dzīvesvietu, ģimenes lielumu u.c. Tas, manuprāt, norāda uz vēlmi iegūt pēc iespējas precīzākus un sīki izpētītus datus.
Kopumā pētījums bija viegli lasāms, saprotams un viegli pārskatāms. Katra diagramma bija numurēta, aprakstīta u analizēta, kas ļāva izprast visu pētījuma būtību un nemeklēt katru otro vārdu google.com.
Pētījuma tēma arī bija interesanta un, manā skatījumā, aktuāla. Lai arī šis pētījums bija veikts pirms 4 gadiem, man šķiet, kas šis jautājums būs aktuāls vienmēr.
Pētījuma beigās bija ērti galveno pētāmo jomu un jautājumu raksturojumi, kā arī apkopojoši grafiki. Tie bija krāsaini stabiņu diagrammas grafiki, kas ļāva ieskatīties īsi apkopotos datos un sakārtot visu savās galvās. Bija padomāts arī par rekomendācijām, ieteikumiem. Tika salikti punkti virs i.
Pielikumos ir ielikta anketa, ar kuru respondenti tika aptaujāti. „Tad redz kā tev ir jāizskatās!” skanēja mana iekšējā balss, skatoties uz anketu pielikumā. Tas ir ļoti labs piemērs tam, kādai ir jāizskatās aptaujas anketai, bet kuram mēs jau nepaspēsim izsekot līdzi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants