Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Cēlējspēka koeficienta eksperimentālā noteikšana lidmašīnas spārna profilam', 1.
  • Paraugs 'Cēlējspēka koeficienta eksperimentālā noteikšana lidmašīnas spārna profilam', 2.
  • Paraugs 'Cēlējspēka koeficienta eksperimentālā noteikšana lidmašīnas spārna profilam', 3.
  • Paraugs 'Cēlējspēka koeficienta eksperimentālā noteikšana lidmašīnas spārna profilam', 4.
  • Paraugs 'Cēlējspēka koeficienta eksperimentālā noteikšana lidmašīnas spārna profilam', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
Pēc grafika skatoties varu secināt ka Žukovska-Čaplinga postulāts ir izpildīts,kur kontūra tiek uzskatīta par plūsmas līniju ,tad viena no šiem punktiem plūsma sadalās uz divām un otra noplūst nost no kontūras ,un saplūst kopā. =5 grādiem, gaisa retinājums uz augšējas virsmas pakāpeniski pieaug, bet uz apakšējas virsmas tas samazinās, pakāpeniski pārejot pārspiedienā. Tas izraisa cēlējspēka veidošanu un tās vērtības pieaugumu . Bet spiediena sadale pēc spārna virsmām nav vienmērīga. Tālāk pēc plūsmas virziena gaisa statiskais spiediens pakāpeniski palielinās. Palielinoties =10, palielinās arī retinājuma maksimums, kā rezultātā spiedienu starpība uz augšējās un apakšējās virsmās plūsmas virzienā pieaug.

Autora komentārsAtvērt
Atlants