Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 26.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 27.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 28.
  • Referāts 'Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Plānošanas process    4
1.1.  Plānošanas veidu klasifikācija    5
2.  Stratēģisko lēmumu pieņemšanas nepieciešamība    7
2.1.  Stratēģiskās plānošanas lēmumu pieņemšana uzņēmumos    7
3.  Stratēģiskās plānošanas process    11
3.1.  Stratēģiskās plānošanas procesa posmi un pamatmodeļi    12
3.2.  Stratēģiskās plānošanas procesa uzdevumi un mērķi    14
3.3.  Stratēģiskās plānošanas procesa principi    17
3.4.  Stratēģiskās plānošanas problēmas    18
4.  Kvantitatīvā pētijumu metode    21
5.  Anketa    23
5.1.  Anketas rezultāti    25
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra    29
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ir augusi uzņēmumu un organizāciju – sapratne par ilgtermiņa mērķu izvirzīšanas svarīgumu, cik nozīmīga ir mērķtiecīga attīstības plānošana ilgtermiņa posmā.
Stratēģijas, stratēģiskās plānošanas un stratēģiskā menedžmenta priekšmets ir izpētīts ļoti pamatīgi. Uzņēmēji apzinās to, ka tie faktori, kuri palīdzēja viņu uzņēmumam nokļūt tagadnē, nevarēs būt tik pat vērtīgi, lai nogādātu to vēlamajā pozīcijā nākotnē: tāpēc nepieciešamība pēc stratēģiskās plānošanas ir vairāk kā aktuāla.
Jaunie izgudrojumi, izaicinājumi, dinamiskā tehnoloģiju attīstība nemitīgi satricina biznesa vidi, izmainot gan piegādātāju, gan patērētāju uzvedību. Stratēģiskās plānošanas nospraušana (t.i. ilgtermiņa mērķu un vēlamo rezultātu, kas sekmē organizācijas aktivitāšu atbilstību tās misijai un vīzijai) nodrošina stabilu pamatu tehnoloģiskā aprīkojuma, naudas līdzekļu, darbaspēka un citu resursu nepieciešamā apjoma noteikšanai. Plāns veido arī pamatu operatīvās taktikas izstrādei, kā arī personāla apmācīšanai nākotnes biznesa lēmumu un prioritāšu vīzijā: stratēģiskais plāns ir vadīšanas lēmumu kopums attiecībā uz to, kas organizācijai ir jādara lai gūtu panākumus.

Pētījuma darba mērķis: izanalizēt stratēģiskās plānošanas procesu uzņēmumā.

Darba uzdevumi:

1.Raksturot plānošanas procesu;
2.Raksturot stratēģiskās plānošanas jēdzienu un būtību;
3.Apskatīt stratēģiskās plānošanas procesus un etapus;
4.Stratēģiskās plānošanas sistēmas izstrādāšana un pielietošanas efektivitāte;

Autora komentārsAtvērt
Atlants