Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 1.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 2.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 3.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 4.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 5.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 6.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 7.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 8.
  • Referāts 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga komunikācijas plāns sastāvēs no vairākiem komunikācijas virzieniem, jo šajā produktā būs vairākas atšķirīgas interešu grupas, no kurām katrai nepieciešama savādāka pieeja un metodes. Mērķa grupa būs cilvēki ar invaliditāti gan Latvijā, gan no citām valstīm. Potenciālos klientus plānots uzrunāt pamatā caur dažādām organizācijām un starptautiskiem projektiem, kā arī caur sociāliem tīkliem. Svarīgs atbalsts būs vietējām pašvaldībām, ar kurām plānots komunicēt klātienē, parādot ieguvumus, kurus dos idejas atbalsts. Trešais virziens būs orientēts uz reklāmas kampaņu, lai informētu un reizē izglītotu sabiedrību, izmantojot TV reklāmu, plakātus un bukletus.
Plāna mērķis ir ne tikai izveidot iespējas ceļot un kvalitatīvi atpūsties cilvēkiem ar invaliditāti, bet arī informēt visu sabiedrību par šādu iespēju un kas ir īpaši svarīgi, izglītot cilvēkus par šādas iespējas nepieciešamību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants