Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācijas un lēmumu pieņemšana organizācijās', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas un lēmumu pieņemšana organizācijās', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas un lēmumu pieņemšana organizācijās', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas un lēmumu pieņemšana organizācijās', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Biznesā pieņemtās rakstu formas ir vēstules, memorandi un ziņojumi.
Vēstules ir galvenais veids ārējām komunikācijām ar cilvēkiem ārpus organizācijas.
Memorandi r vēstules ar sarakstē skarto jautājumu detalizētu iztirzājumu.
Ziņojumi. Dažādu formālu un neformālu ziņojumu veidi, adresēti auditorijai vai konkrētai personai organizācijas vārdā vai bez organizācijas līdzdalības. Ziņojumus iedala kārtējos, termiņa un galējos ziņojumos.
Verbālo komunikāciju ieteicams izmantot, ja informācija:
Adresēta vairākām personām
Īsa pēc apjoma
Samērā vienkārša pēc satura
Savukārt rakstisko ieteicams izmantot, ja informācija:
Ir ietilpīga pēc apjoma
Ir samērā sarežģīta pēc satura
Lielāku efektu var panākt, kombinējot mutisko un rakstisko komunikāciju, izmantojot modernos komunikāciju līdzekļus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants