Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 14.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 15.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 16.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 17.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 18.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 19.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 20.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 21.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 22.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 23.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 24.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 25.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 26.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 27.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 28.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 29.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 30.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 31.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 32.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 33.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 34.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 35.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 36.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 37.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 38.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 39.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 40.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 41.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 42.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 43.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 44.
  • Referāts 'Kvalitātes vadība jūras transportā: AS "Latvijas kuģniecība"', 45.
Darba fragmentsAizvērt

12. UZLABOTĀ RISINĀJUMA ĪSTENOŠANA
Organizācijām ir jāpiedāvā un jāuztur klienti, piedāvājot produktus, kas atbilst viņu vajadzībām, kā arī nodrošina lielisku klientu apkalpošanu. Kaut gan organizācijas nevar kontrolēt makroekonomiskos faktorus, tām ir jāpārvar to priekšrocības, detalizēti jākontrolē iekšējie procesi.
Tomēr ir jāņem vērā, ka globālie procesi kļūst arvien sistēmiskāki un ne visu vairs var prognozēt un paredzēt. Tāpat kā makro-vides kontekstā, organizācija ne vienmēr var kontrolēt savus mikro-vides faktorus. Taču tie ir rūpīgi jāpārvalda kopā un ar iekšējo kontekstu izpratni. Gan iekšējais, gan ārējais konteksts var ietekmēt organizāciju. Klientu spiediens un sūdzības var piespiest organizācijas mainīt dažādas politikas, piemēram, klientu un tehniskā atbalsta. Tehnoloģiskās izmaiņas var nodrošināt jaunus un efektīvākus sakaru, operāciju, kuģniecības un loģistikas rīkus. Kultūras un reliģiskās atšķirības var traucēt produktu vai pakalpojumu ienākšanu noteiktās valstīs. Valdības regulatīvajai un tirdzniecības politikai var būt nozīmīga loma, nosakot, kā uzņēmumi darbojas, it īpaši attiecībā uz starptautisko tirdzniecību, nodokļiem un noteikumiem. Plašsaziņas līdzekļi, tostarp sociālie mediji, var būtiski ietekmēt uzņēmuma tēlu un sabiedriskās attiecības.
Daudznacionālās un daudzkultūru tendences darbaspēka sastāvā var radīt būtiskas izmaiņas kompetentu cilvēkresursu pieņemšanā un saglabāšanā. Ja atbilde uz šādām situācijām ir neplānota, vāja vai neveiksmīga, tā var būtiski ietekmēt uzņēmuma nākotni - klientu zaudēšanu, nopietnu darbības pārtraukumu vai traucējumus, pastāvīgu organizācijas zināšanu zaudēšanu, pat uzņēmuma bankrotu. Kontekstuāliem jautājumiem var būt pozitīva ietekme, jo tā var radīt jaunas iespējas, piemēram, jaunus, uzlabotus vai palielinātus iepriekš ierobežoto resursu pieejamību, jaunu tirgu atvēršanu vai piekļuvi tiem, jaunu tehnoloģiju pieejamību, kas samazina izmaksas, uzlabo produktu kvalitāti, pakalpojumus un darbības efektivitāte.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants