Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 15.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 16.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 17.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 18.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 19.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 20.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 21.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 22.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 23.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 24.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 25.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 26.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 27.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 28.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse bērnudārzā', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Emocionālajā jomā:

• Rosināt pozitīvi emocionālu attieksmi pret dabu un dzīvniekiem,
• Veicināt iztēles attīstību, radoši darbojoties,
• Mudināt pastāstīt par sevi un jaukiem notikumiem ap sevi,
• Rosināt izjust gandarījumu par pašu gatavotajām rotaļlietām.

Sociālajā jomā :

• Mudināt ieklausīties citu bērnu viedokļos un mācīties tos respektēt,
• Veicināt sadarbības prasmes, veicot kolektīvu darbu un rotaļājoties,
• Rosināt rūpēties par tīrību sev apkārt, nokārtojot savu darba vietu.


Sensomotorajā jomā :

• Nostiprināt tīšanas, plēšanas, līmēšanas prasmes.
• Izmantot dažādus rokdarbu veidus, izveidojot tēlus,
• Veicināt uzmanības attīstību, iesaistoties dažādās rotaļās.

Kreatīvajā jomā:

• Vingrināties izdomāt atminējumus mīklām,
• Veicināt iztēles attīstību, radoši darbojoties.
Interešu centri.
Valodas centrs.
• Stāsti, mīklas, dzejoļi, tautas dziesmas, ticējumi, teikas par mājdzīvniekiem (grāmatas ar ilustrācijām).
• Darba lapas par tēmu : mājdzīvnieki
Dabas centrs.
• Dzīvnieku attēli attēli,
• Enciklopēdijas.
• Telpaugi.
Matemātikas centrs.
• Kartītes ar dzīvnieku attēliem.
• Kastaņi un zīles,
• Ģeometriskās figūras.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants