Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mūzika un reklāma. Mūzika reklāmā', 1.
  • Konspekts 'Mūzika un reklāma. Mūzika reklāmā', 2.
  • Konspekts 'Mūzika un reklāma. Mūzika reklāmā', 3.
  • Konspekts 'Mūzika un reklāma. Mūzika reklāmā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kā reklāmā var izmantot mūziku? Kādas ir mūzikas funkcijas un kā tā iedarbojas uz patērētāju? Savu skatījumu piedāvā Dāvids Hurons savā darbā „Mūzika reklāmā” (1089).
Saprotams, ka drukātos medijus nevar izmantot mūzikas atskaņošanai, tāpēc vienīgie mediji, kur var atskaņot mūziku, ir elektroniskie transformācijas kanāli - Radio, Televīzija un Internets. Ikdienā mūzika tiek izmantota kino projektos, koncertu hallēs, diskotēkās un teātros. Taču mūsdienās tā ir neatņemama sastāvdaļa mediju tirgus biznesā reklāmas vajadzībām. Kā apgalvo D.Hurons, izklaide nav produkts, bet vienkāršs līdzeklis tirgum. Patiesais produkts mediju pārraidēs ir publika un īstie pircēji jebšu patērētāji – reklamētāji.
Kāds ir pārraižu reklāmas efekts? Globālā mērogā atbilde skan šādi: komerciālā radio un televīzijas pārraižu dzīvotspējas turpināšana ir vārdos neizteikts testaments reklāmas novešanas veiksmei.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants