Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 1.
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 2.
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 3.
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 4.
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 5.
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 6.
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 7.
  • Konspekts 'Konflikts. Dialogs konfliktsituācijā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Ja mūsu ikdienā nebūtu konfliktu, mums nebūtu arī sarunu. Cilvēki nesarunājas tad, ja intereses ir pilnīgi vienādas, jo tādas sarunas ar laiku apnīk un nogurdina. Cilvēki vēlas sarunas, kuras rada domstarpības, viedokļu apmaiņu un sava veida debates. Jo vairāk cilvēks var izteikt un aizstāvēt savu viedokli, jo labāk.
Katram cilvēkam noteikti vajadzētu atcerēties, ka katrs cilvēks šajā pasaulē ir citāds un mēs katrs ļoti atšķiramies ar saviem viedokļiem, runāšanas veidu un uzvedību. Ļoti bieži cilvēki pārprot lietas tādējādi sākot strīdēties, kaut gan patiesībā to visu varētu atrisināt ar mierīgu sarunu un risinājuma atrisināšanu.
Konflikta risināšanas laikā visticamāk uzvarēs tas, kurš pirms tam būs labāk sagatavojies. Jāatceras vienmēr ir argumentēt un paskaidrot savu viedokli, ir jāpārliecina otrs par jebko, kas ir savās interesēs. Arī sava veida propaganda der, jo tā ir cilvēku pārliecināšana par konkrētu viedokli, kaut gan šim indivīdam viedoklis ir bijis gluži pretējs.
Konflikta risināšanas process var būt ļoti īss, bet tas var būt arī ilgstošs, viss būs atkarīgs no iesaistīto viedokļa un tā pasniegšanas veida, no uzvedības taktikas, kā arī no tā, kāds ir pats cilvēks. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants