Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 1.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 2.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 3.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 4.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 5.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 6.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 7.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 8.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 9.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 10.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 11.
  • Referāts 'Pasūtījumu apstrādes un izpildes loģistika', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pasūtījuma apstrādes un izpildes mērķi un priekšnosacījumi    4
2.  Pasūtījumu apstrāde    7
3.  Pasūtījumu izpilde    9
3.1.  Pasūtījumu izpildes process un svarīgākie nosacījumi    9
3.2.  Pasūtījumu izmaksas    10
3.3.  Pasūtījumu izpildes laiks    10
4.  Pasūtījuma apstrādes un izpildes norise    11
  Izmantotie avoti    13
Darba fragmentsAizvērt

3.2. Pasūtījumu izmaksas
„Pasūtījuma izmaksas eksistē visos loģistikas kanāla posmos. Tās saistītas ar personāla, kurš noformē pasūtījumus, darba samaksu, telpu un aprīkojuma uzturēšanas izmaksām, kā arī pasūtījuma nosūtīšanas izmaksām piegādātājiem. Pasūtījuma nosūtīšanas izmaksas atkarīgas no izmantotā informācijas pārraides veida un var svārstīties plašās robežās, sākot no vislētākā veida, nosūtot pasūtījumu pa pastu, līdz visdārgākajam, kad pasūtījumu veic, balstoties uz elektroniskās datu apmaiņas sistēmu. (Sprancmanis, 2003, 56)

3.3. Pasūtījumu izpildes laiks
„Pasūtījumu izpildes laiks ir laiks no pieprasījuma iesniegšanas līdz pasūtījuma saņemšanas momentam. Tas sastāv no galvenajiem elementiem:
• sakaru (pasta, telefona, faksa) ilgums,
• pasūtījuma piegādes noformēšanas laiks (pavadzīme, samaksa, pārbaude),
• nokomplektēšanas un sagatavošanas laiks (izņemot no noliktavas krājumiem, iepakot, sakomplektēt ar kravu dotajā virzienā),
• transportēšanas laiks.” (Sprancmanis, 2003, 123)
Šajā procesā būtiska ir pasūtījuma izpildes laika saīsināšana, kas ne tikai nodrošina servisa līmeņa palielināšanos pircējam, bet arī apgrozījuma laika samazināšanos pārdevējam un līdz ar to darbības efektivitātes palielināšanos. „Samazinot pasūtījuma piegādes laiku uz palielinātu pasūtījuma izmaksu bāzes, var palielināt uzņēmumā kopējo servisa līmeni. Lai noteiktu nepieciešamo servisa līmeni konkrētā uzņēmumā, nepieciešams veikt eksperimentu, veidojot statistiku par ieņēmumu līmeni uzņēmumā, ja tiek mainītas servisu nodrošinošās glabāšanas, transportēšanas un pasūtījuma izmaksas.” (Sprancmanis, 2003, 130)

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants