Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 16.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 17.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 18.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 19.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 20.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 21.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 22.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 23.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 24.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 25.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 26.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 27.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 28.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 29.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 30.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 31.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 32.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 33.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kanālu izmantošana tūrisma produkta izplatīšanā', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS KANĀLU VEIDI, TO RAKSTUROJUMS    4
1.1.  REKLĀMA    6
1.2.  PERSONISKĀ APKALPOŠANA    7
1.3.  SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS    8
1.4.  ON-LINE IZPLATĪŠANAS KANĀLS    10
2.  TŪRISMA AĢENTŪRAS „KOLUMBS” RAKSTUROJUMS    12
2.1.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    13
2.2.  PIEDĀVĀTIE TŪRISMA PAKALPOJUMI, TĀ MĒRĶAUDITORIJA    14
3.  TŪRISMA AĢENTŪRAS „KOLUMBS” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS KANĀLI    17
3.1.  ON-LINE MĀRKETINGA KANĀLS- INTERNETS    17
3.1.1.  On-line pārdošana portālā letasaviobiletes.lv    18
3.2.  PERSONISKĀS APKALPOŠANAS NOZĪMĪGUMS UZŅĒMUMA DARBĪBĀ    21
3.2.1.  Ceļojuma konsultanta darba apraksts    22
3.2.2.  Uzņēmuma pamatprincipu raksturojums darbā ar klientiem, to efektivitātes novērtējums    24
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Nobeidzot savu kursa darbu par mārketinga komunikācijas kanālu izmantošanu, darba autors var izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Tūrisma aģentūra „Kolumbs‖ Latvijas aģentūru vidū, kas ir Amadeus lietotājas, aizņem otro vietu ar 8 % no tirgus daļas.
2. Tūrisma aģentūra „Kolumbs‖ ierindojas otrajā vietā un aizņem 24 % no on-line pārdošanas tirgus Latvijā.
3. Letasaviobiletes.lv ierindojas trešajā vietā un aizņem 19% no Latvijas on-line rezervēšanas tirgus.
4. 2008.gadā off-line režīmā tiek veiktas 52% no darbībām, bet on-line 48%.
5. On-line pārdošana ir jauns un perspektīvs mārketinga komunikācijas kanāls kā sasniegt klientu.
6. On-line klientu skaits pieaug ar katru gadu.
7. Latvijas ceļotāji internetā visvairāk iegādājas tieši lētās aviobiļetes lidojumiem pa Eiropu, turklāt palielinās atkārtoto lietotāju skaits.
8. Iedzīvotāji novērtē iespēju iegādāties aviobiļetes un citus ceļojumu produktus internetā lētāk un ātrāk nekā tradicionālajās aģentūrās.
9. Palīdzēt tūristam atrast vajadzīgo informāciju Internetā kļūst par galveno tūrisma aģentūru uzdevumu.
10. Iegūt jaunu klientu maksā 3-7 reizes dārgāk nekā paturēt esošo klientu.
11. Valda jauna iepirkšanās tendence, kurā vērtība ir kvalitāte.
12. Samazinās augstas cenas akceptējošo tūristu skaits un krītas pārdošanas rādītāji.
13. Pastāvīgi kontrolējot klienta vajadzības, vēlmes un cerības, var pieturēt viņu uzticīgu kompānijai
14. Konsultanta darbā nozīmīga ir darbinieka poza, uzvedība, laba klausīšanās prasme, spēja saprast, ko tieši klients vēlas un spēja piemeklēt visatbilstošāko produktu, lai visas klienta vēlmes tiktu apmierinātas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants