Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 3.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 4.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 5.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 6.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 7.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 8.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 9.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 10.
  • Konspekts 'Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Semināra nosaukums: Pusaudžu vecumposma attīstības īpatnības.
Mērķauditorija: Pusaudžu vecāki no Balvu rajona izglītības iestādēm.
Semināra apjoms: 16 stundas (akadēmiskās).
Izglītības joma: Sociālo lomu apguves izglītība.
Semināra mērķi:
1.Sniegt izglītojamajam nepieciešamo teorētisko zināšanu apjomu par pusaudžu vecumposma īpatnībām.
2.Uzlabot izglītojamo praktiskās saskarsmes prasmes un rīcību kontaktā ar pusaudžiem.
3.Veidot izpratni par pusaudža vajadzībām un vecāku, pieaugušo, draugu lomas nozīmīgumu to sasniegšanā.
Uzdevumi:
1.Veidot izpratni par pusaudžu personības attīstību.
2.Skaidrot pusaudžu psihiskās attīstības īpatnību nozīmīgumu.
3.Skaidrot sasvstarpējo attiecību veidošanos un izpausmi ar apkārtējiem cilvēkiem.
4.Veidot izpratni par vardarbību pusaudži vidē un tās sekām.
5.Sniegt informāciju par iespējām mazināt pusaudžu vardarbību.
6.Sniegt izpratni par soda nepieciešamību un sodu piemērotākajiem sodu veidiem.
7.Motivēt izglītojamo iesaistīties pusaudža ikdienas dzīvē brīvā laika pavadīšanas un ģimenes lomas kontekstā.
Nepieciešamai nodrošinājums: konferenču telpas 40 dalībniekiem, telpas ar iespējām nodrošināt grupu darbu izmantojot galdus, ēdināšanas bloks (kafijas pauzes un pusdienas), projektors ar portatīvo datoru, projektora ekrāns, kancelejas preces (t.s. pildspalvas (45x), A4 papīrs (1.iep.), A2 krāsainas papīrs (10 loksnes), līmlentes (5x), zīmuļi (krāsainie un parastie), flomāsteri, marķieri. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants