Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 1.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 2.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 3.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 4.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 5.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 6.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 7.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 8.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 9.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 10.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 11.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 12.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 13.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 14.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 15.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 16.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 17.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 18.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 19.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 20.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 21.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozare - tirdzniecība', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    3
2.  TIRDZNIECĪBAS NOZARES RAKSTUROJUMS    4
3.  TIRDZNIECĪBAS NOZARES VEIDI    5
3.1.  IEKSĒJA TIRDZNIECĪBA    5
3.1.1.  Vairumtirdzniecība    6
3.1.2.  Mazumtirdzniecība    7
3.2.  ĀRĒJĀ TIRDZNIECĪBA    8
3.2.1.  Imports    9
3.2.2.  Exports    10
4.  MAZUMTIRDNIECĪBAS VEIDI LATVIJĀ    11
4.1.  PĀRTIKAS PREČU LIELVEIKALS    12
4.1.1.  Maxima    12
4.1.2.  Rimi Latvia    14
4.2.  APĢĒRBU TIRNIECĪBAS CENTRI    15
4.2.1.  TC Spice    15
4.2.2.  TC Domina    16
4.3.  ELEKTOTEHNIKASLIELVEIKALI    17
4.3.1.  Euronics    17
4.3.2.  Tehnoland    18
5.  SECINĀJUMI    19
6.  BIBLIOGRAFISKAIS SARAKSTS    20
7.  EKONOMISKĀ RĀDĪTĀJA APRĒĶINĀŠANA    21
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu sadarbības partneri: Acer, AEG, ASUS, BBK, Benq, Bosch, Braun, Canon, Casio, Creative, Electrolux, Epson, Fujitsu Siemens, Gorenje, HP, Kenwood, Konica, Kodak, Konica Minolta, Lexmark, LG, Moulinex, Neovo , Nikon, Nokia, Olympus, Panasonic, Pfaff, Philips, Rowenta, Samsung, Siemens, Singer, Snaige, SONY, Sony Ericson, Tefal, Thomson, ViewSonic, Vitek, Whirlpool, Xerox, Zanussi uc.
Tehnoland veikalu tīkls piedāvā veikt pirkumu uz kredīta, izmantojot populārāko līzinga kompāniju pakalpojumus. Augsti kvalificēti darbinieki ar prieku palīdzēs jums izvēlēties sadzīves un elektronikas tehniku. Bez tam, mēs piedāvājam virkni svarīgus ikdienas pakalpojumus: profesionāla piegāde tieši dzīvoklī, iekārtu pieslēgšanu un uzstādīšanu, kā arī garantijas un pēcgarantijas remontu.

5. SECINĀJUMI
1. Tirdzniecības nozare ieņem nozīmīgu vietu Latvijas tautsaimniecībā, būtiski palielinot
IKP un nodrošinot daudzus Latvijas iedzīvotājus ar darba vietām .
2. Latvijas tirdzniecībā dominē mazie un vidējie uzņēmumi (MVU), kas visā pasaulē ir viens no svarīgākajiem ekonomiskās politikas elementiem.
3. Tirdzniecība skaitās visvairāk kreditētā tautsaimniecības nozare, 2011. gada , jūnija beigās izsniegto kredītu atlikums satstādija 336,843 miljoni latu, kas veidoja 21,2% no kopējā izsniegto aizdevumu atlikuma.
4. Nozarei nav nopietnu risku. Galu galā visi cilvēki vienmēr nonāk divās vietās: piedzimstot un nomirstot viņi nonāk slimnīcā, un katrs ieiet veikalā, jo ir jādzīvo.
5. Ieguldījumi nenes peļņu ātri. Normāla rentabilitāte tirdzniecībā ir 2,5 procenti. Nav pamata gaidīt, ka tirgotājam nozare nesīs lielu peļņu, tas tā šķiet, tikai no malas raugoties.
6. Jo turīgāki būs cilvēki, jo vairāk viņi pirks, jo vairāk attīstīsies tirdzniecība, būs labākas iespējas maksāt lielākas algas tirdzniecības darbiniekiem, līdz ar to būs augstāks tirdzniecības servisa līmenis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants