Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Degvielas tirgus Latvijā', 1.
  • Konspekts 'Degvielas tirgus Latvijā', 2.
  • Konspekts 'Degvielas tirgus Latvijā', 3.
  • Konspekts 'Degvielas tirgus Latvijā', 4.
  • Konspekts 'Degvielas tirgus Latvijā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mikroekonomika pēta saimniekošanas subjektus (piemēram uzņēmumus, mājsaimniecības) un to rīcību saimniekošanā. Kā nelielu daļu no subjektiem var minēt degvielas transporta uzņēmumus, piemēram, SIA Lukoil R, SIA Man-Tess, SIA Skonto nafta, SIA LatRosTrans. Šie konkrētie uzņēmumi ir saimniekošanas subjekti, kurus pēta mikroekonomika. Uzņēmumiem, kā saimniekošanas subjektiem ir tādas raksturīgākās pazīmes kā orientācija uz peļņu, preču ražošanas un pakalpojumu sniegšanas izmaksu pazemināšana, ražošanas faktoru pieprasījums, patēriņa preču piedāvājums. Mikroekonomika pēta arī šo saimniekošanas subjektu savstarpējo mijiedarbību, kuras ietekmē veidojas konkrētas preces vai pakalpojuma tirgus, kas ir mikroekonomikas pētījumu redzeslokā, piemēram, degvielas tirgus, kuru veido tādi uzņēmumi kā SIA Augstceltne, a/s Ventspils Nafta, SIA LatRosTrans, SIA Lukoil R, SIA Man-Tess, SIA Skonto nafta, A/S Ventbunkers.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants