Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 1.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 2.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 3.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 4.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 5.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 6.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 7.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 8.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 9.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 10.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 11.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 12.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 13.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 14.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 15.
  • Prezentācija 'Efektivitāti var iemācīties', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Efektivitāte – mērs ekonomiskai darbībai – strādāt, sasniedzot mērķi ar pēc iespējas mazākām izmaksām un ieguldījumiem (saražotā attiecība pret izmaksām)
Būt efektīvam – tas ir galvenais vadītāja uzdevums. No viņa, pirmkārt, tiek sagaidīts, ka viņš panāks vajadzīgo rezultātu, t.i., no viņa sagaida efektivitāti.

Kāpēc ir nepieciešami efektīvi strādājoši vadītāji?
Agrāk visās organizācijās lielākā daļa darbinieku bija fiziska darba veicēji, vajadzība pēc efektīviem vadītājiem bija neliela
Taču šodien vadošo stāvokli ieņem lielas organizācijas, kuru darbības pamatā ir zināšanas. Cilvēku darba efektivitāte tiek vērtēta ar viņu ieguldījumu organizācijas panākumu nodrošināšanā.
Zināšanu darbinieks – tas ir ražošanas faktors, pateicoties kuram mūsdienu pasaules attīstītās sabiedrības un valstis iegūst un saglabā konkurētspēju
Zināšanu darbinieka motivācija ir atkarīga no viņa darba efektivitātes un spējas sasniegt nospraustos mērķus.

Atlants